Stendide valik

Stendide valik

Toimiva messistendi planeerimisel tuleks lähtuda messil osalemise eesmärgist ja firma turunduse suundadest tervikuna.

Toimiva messistendi planeerimisel tuleks lähtuda messil osalemise eesmärgist ja firma turunduse suundadest tervikuna. Oluline on teada, kas soovitakse luua uut imagot, esitleda uusi tooteid, vajatakse vaiksemat paika läbirääkimisteks jms.
Hea algus on stendi õige positsiooni valik messihallis!


Eesmärgist lähtuvalt on stendide valik järgmine:
• Standardstend – kõige lihtsam lahendus,  sisaldab  vaid stendi piirdeid ja – valgustust
• Standardstend lisadega –  üksikud lihtsad kujunduse lisaelemendid (logod, ajakirjaalused jm)
• Erikujundusega stend – teostuseks kasutatakse standardseid  kujunduselemente ja -materjale
• Originaalse disainilahendusega stend –  arvestatakse kliendi eri soove ja korporatiivset stiili, tulemus väga funktsionaalne, teostuses kasutatakse enamasti mittestandardseid kujunduselemente, -materjale ja -valgustust.
Palju häid nõuandeid lisaks leiad  meie e-käsiraamatust Messi ABC.